Antal indlæg : 90 Join date : 16/01/09 Age : 30 Geografisk sted : laangt ud i skoven.
Emne: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:11 pm
Kenta lå oppe på en høj klippe. hele vejen rundt på klippen var der risset ældgamle, hellige runetagn ind i stenen. hun kiggede ud over forsamlingen. der var: hendes egne ulve, de små gnavere fra skovbunden, fuglene fra himlen, elverne, et par orker der holdt sig lidt uden for de andre, en lille gruppe smålinger som stod og kiggede overvældet på den store forsamling krigere og mange andre skabninger som støttede oprøret. den var en summen af folk der talte. Kenta sad lidt og ventede og kiggede ud over dem. så knurrede hun højlydt mens hun blottede tænderne. knurren blev ved indtil alle var stille og kiggede op på hende. "i er alle bevet tilkaldt, fordi at der er sket noget forfærdeligt. en af vores ulve, en småling og to elvere er blevet taget til fange af menneskene. men der er mere. vi ulve mener at det er på tide at vi får vores skove tilbage."
Yume
Antal indlæg : 869 Join date : 18/01/09 Age : 29 Geografisk sted : Følg blodet...
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:12 pm
Yume var dukket op, men hun holdt sig dog i baggrunden, for ikke at vække opsigt. Hendes røde halsterklæde dækkede hendes næse, mund og ører, så man kunne hverken se om hun var en elver eller menneske, dog afslørede hende skorte sorte hår at hun var et menneske.
greve bala youngblood
Antal indlæg : 315 Join date : 01/02/09 Age : 33 Geografisk sted : The Darkness
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:25 pm
Det blev mørkere, og en grøn-brun klædt mand kom frem midt i det hele. Der sad 3 pile i hans bryst. Hans ansigt var indhylet i mørke(som altid) Han nikkede en hilsen til dem der var tilsted.
Kitsune
Antal indlæg : 543 Join date : 18/01/09 Age : 31 Geografisk sted : Danmark
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:29 pm
kitsune kom frem bag ham uden en lyd
Lufu
Antal indlæg : 45 Join date : 05/02/09
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:32 pm
Sneget sig ind. lydløst som altid.
Tsuki-yomi
Antal indlæg : 43 Join date : 27/01/09
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:43 pm
Tsuki-yomi så på dem alle fra sin egen plads tæt på indgangen til klippen. , han sto ud fra dem alle, på grund af hans størrelse og at han var en bengalsk tiger og han var i sin rustning, som var fin , og ikek ahvde snavs på sig. Han så bare på dem alle, selvom en del så på ham og en del så på Kenta. Da Kenta talte så alle på hende, han rejste sig så og begyndte at gå op mod Kenta, men uden at tiltrække opmærksomhed, han havde noget at sige til hende, han havde fulgt med dem til Kelborgen og havde set soldater skærpe sikekrheden. Han vilel fortælel Kenta om at sikkerheden var blevet skærpet og at De ikek bare kunen storme flokken.
Kitsune
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:48 pm
han hoppede op i et træ for at kunne se hvad der skete, han mumlede kordt og satte sig så på grenen
greve bala youngblood
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:48 pm
"Hør hvad jeg har" sagde en stemme lavt til Tsuki.
Yuuki
Antal indlæg : 445 Join date : 18/01/09 Age : 32 Geografisk sted : Ensomheden
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:50 pm
Yuuki stod lidt væk, hun viste godt hvad der var sket, hun holdte en hånd på sin mave
Lufu
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:51 pm
"Det bliver en stor krig" sagde en ulve stemme til Yuuki.
Kitsune
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:52 pm
han så Yuuki og hoppede hen til hende fra træ til træ, så hænkte han på hovedet ned foran hende "er du gravid" spurgte han nysgærig
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:53 pm
hun så ned på ulven"jeg skal ikke være med"sagde hun, hun så op på kitsune, hun nikkede
Kitsune
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:55 pm
han fik det underligt og faldte ned fra grenen "av sagde han og rejste sig op *jeg skulle havedet beskyttet hende så hun ikke blev voldtaget* tænkte han //tror han hun blev//
Lufu
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:56 pm
"Mørkets herre har tænkt sig at deltag i krigen. Jeg frygter hvad der vil ske" sagde ulven, stadig med lidt ærefrygt når han udtalt "mørkets herre"
Tsuki-yomi
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:58 pm
"hvad har du og kan du ikek vis e dig, jeg kn sagtens lugte dig, du behøver ikek at gemme dig" spurgte Tsuki-yomi stemmen som talte til ham. Han så så på Kenta og sagde så til hende " Kenta, dig som ulvene kalder deres mode,r dig som selv den modigste menenske vil have respekt for, jeg vil fortælel dig, at sikekrhed er blevet skærpet på kelborgen, så et frontal angreb vil ikek virker, jeg kan godt sørge for at få nogen ti lat se på mig, så i kan storme borgen., men jeg for brug for en rytter til mig, hvis det skal lykkes og jeg har selv fundet nogen muligheder, men du skal bare have det at vide med at skærpet sikerkhed på borgen." Han sagde så til stemmen, "hvis du er lige så stærk magiker som jeg fornemmede på markespladsen, så kan jeg godt for brug for din hjælp, du skal være min rytter, men du skal have en rustning på, og bruge din magi til at beskytte os og få os til at få opmærksomhed mod os, med mit brøl og dit råb, med magi."
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 12:59 pm
*bare Jinsei kommer levede ud af det er jeg glad*tænkte hun, hun så på kitsune"er du okay?"spurgte hun, hun satte sig ned, hun havde en anden halskæde på denne gang
Kitsune
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:00 pm
*jeg bliver dræbt af Ludi nu* tænkte han "øh ja" sagde han og satte sig op
Yume
Antal indlæg : 869 Join date : 18/01/09 Age : 29 Geografisk sted : Følg blodet...
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:01 pm
Yume hørte hvad tigeren(?) sagde og gik stille hen til ham "Undskyld mig... Det er en fin ide, og jeg støtter gerne op om den, men måske kan jeg melde mig ind i, hæren eller hvad det nu er, og måske prøve at få dem fri, eller i det mindste prøve at slå ham ihjel der kidnappede dem, jeg giver gerne mit liv, da min bedste veninde Foxi er blevet taget til fange af ham" Sagde hun stille
Kitsune
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:02 pm
KItsune gik hen til Yume "jeg går med, min kone har han taget og jeg vil have hende tilbage"
Yume
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:03 pm
"Kit, du er en elver, jeg er et menneske.. Jeg ligner en mand, så hvis jeg er heldig kan jeg blive optaget der"
greve bala youngblood
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:04 pm
"Rustning? mig. Nej vi passer ikke sammen. Min magi kan kun tilkalde mørket" sagde stemmen en mand kom til syn, der stak 3 pile ud fra hans bryst "Jeg kan skaf forstærkning. Og ja, opmærksomhed kan jeg godt få. Jeg skal blot bru en bue. Så skal jeg nok skabe indre kaos" sagde manden koldt med sin frygtindgydende ond stemme.
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:05 pm
hun ville ikke sige noget for højt for så skulle hun osse med og det ville hun helst ikke, hun sad på jorden med en hånd på sin mave
Kitsune
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:05 pm
"så kan du lukke mig ind af bagdøren så jeg kan hjælpe"
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:11 pm
hun ventede på at Kenta skulle sige noget
Tsuki-yomi
Emne: Sv: Oprørets Fjende: Samling i Ulveskoven Lør Feb 07, 2009 1:15 pm
"okay, så kan du være min makker på det her angreb, for jeg skal nok sørge for at lidt frygt kommer ind i deres hjerter og du kan hjælpe, kan du lave illusionerne med mig, hvor jeg brøle og udnytte deres frygt ofr at dø foran mig, min type og den måde jeg ser ud, kan godt bruges til at skbae frygt i deres hjerter, som du kan udnytte, men jeg for brug for en eller andne rytter, som jeg selv må finde, emn mød mig, væk herfra, hvor jeg tiltrækekr musik" sagde Tsuki-yomi, til greve bala youngblood. Han vidste at det vilel trækek for eget opmærksomhed fra Kenta. Hna begydnte at gå en af mod kanten af området.