Antal indlæg : 246 Join date : 29/01/09 Age : 30 Geografisk sted : Facebook?
Emne: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 1:27 pm
Dette rum var det der oftest blev benyttet til møder. Der var et langt bord og en stor stol forenden. Stolen stod tom med til venstre for stolen sad Jinsei. To andre mænd sad ved bordet - en var elver og en var menneske. Længst væk sad en kvinde hun var også elver. De var samlet for at beslutte hvilken rolle rådet og hele Haiku skulle tage til krigen der var under optrapning. "Mine kære medlærere af Haiku. Jeg forsikre Jer om at rektor vil være her om et øjeblik", sagde Jinsei med myndighed i stemmen.
dracherion
Antal indlæg : 227 Join date : 05/02/09
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 1:33 pm
rektor kom langsomt gående ind i salen han spejdede rundt og messede så langsomt "godaften kære venner" derefter tog han pladse for enden af bordet og så på dem derefter så han på jinsei "disse folk er?" spurgte han langsomt hvorefter han lagde hænderne på bordpladen og foldede dem langsomt monken så hverken frygindgydende eller farlig ud dog udtrålede han en vis autoritet
Jinsei
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 1:41 pm
"Lad mig præsentere Yin-sadi. Ild magiker og ansøgende lærer". Elver manden rejste sig op og bukkede for rektor. "YuYulin. Vand betvinger. Hun klarede sig alene over for samtlige orkere under det store slag i fjord. Også ansøgende lærer på Haiku". Kvinden rejste sig og bukkede, hendes tøj var himmelblåt. "Ying. Jord magiker. arbejder hovedsagligt inden for klipper. Han ønsker også at være lærer". Elvermanden rejste sig og bukkede. "det er alle sammen ansøgere på Haiku og vil tage sig af det lette elever (npcer).
//For at det skal virke mer esom en skole! De er alle npcer (med mindre nogen vil spille dem ) de underviser de andre npc elever. jeg tænkte de kunne være en del af rådet.//
dracherion
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 1:47 pm
dracherion så rundt på dem "ild magi vil jeg personligt selv undervise i og yume bliver luft betvinger men vand betvingeren er velkommen" smilte monken venligt og så på kvinden og nikkede anerkendende til hende derefter så han på jinsei "men vi ville snakke om" spurgte han og tog sig ikke af at han lige havde afvist alle jinseis lærere forholdt sig kun til mødet
//for at få rigtige brugerere ind og for at jeg selv laver lidt //
Jinsei
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 1:52 pm
Jinsei løftede øjnbrynene. "så forlad os da", agde Jinsei til de afslågede lærere. "Vi tre der indtil videre er det magiske råd skal beslutte på vores første møde hvordan vi skal forholde os til krigen?", sagde jinsei til rektor og Yuyulin. "Hvad mener i om det?"
dracherion
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 1:57 pm
dracherion så på jinsei med et roligt men hårdt blik "jeg mener personligt at vi bør forholde os ude af krissen stridigheder omkring land er ikke for vore hjerter at bestemme" smilte han og kløede sig på halsen i tankerne gennem gik han mulighederne for at skolen ville blive indtaget det var næsten lig nul at nogen ville finde interesse i en skole for magi der lå på et bjerg de generede jo ingen så derfor mente han at hvis de lod krigen gå isn gang kunne de hjælpe efter krigen dette sagde monken dog ikke
Jinsei
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 2:02 pm
"Jeg vil da være enig med dig, men Sinuas vil hurtigt finde ud af vores eksistens. Jeg frygter det værste da Haiku huser disse oprørere. Jeg selv er jo elver og jeg er sikker på at Yuyulin giver mig ret. Hvis vi kan holder vi os uden for, men bliver vi angrebet gør vi modstand? Er vi enige?", spurgte Jinsei. Han vidste at Drachrion havde kæmpet med Sinuas, men hvad var han Magiker eller Menneske?
dracherion
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 2:06 pm
dracherion nikkede let "jeg mener at vi først bør forsøge at forhandle eller snakke med sinuas derefter vil vi selvfølgelig tage til modværge" smilte han og kløede sig på den skaldede ise derefter så han yuyulin han var sikket på at hun som vand betvinger ville være enig i at forhandling var den klogeste form for krigførelse derudover mente han at alt blod der blev udgødet var spildt blod
Jinsei
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 2:10 pm
"det var jo et let møde. Jeg er ihvert fald enig. Mødet er hævet", Jinsei bundede sin kop te og forlod lokalet.
//out
dracherion
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 2:15 pm
monken nikkede og rejste sig langsomt og forlod lokalet "jeg tror jeg vil gå mig en tur i haven" smilte monken
//out//
Jinsei
Emne: Sv: Haiku' holdning til krigen Tirs Feb 10, 2009 2:20 pm
Yuyulin var faldet i staver, men da hun opdagede hun var alene løb hun også ud af rummet