Antal indlæg : 315 Join date : 01/02/09 Age : 33 Geografisk sted : The Darkness
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 11:16 am
" desværre tror det menneske tror for meget på sine kræfter" sagde mand koldt
Jinsei
Antal indlæg : 246 Join date : 29/01/09 Age : 30 Geografisk sted : Facebook?
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 11:23 am
"Rør min mester en til gang og du er færdig!", råbte Jinsei. "VI ER UNDER ET MØDE OG VI SKAL IKKE KÆMPE!"
dracherion
Antal indlæg : 227 Join date : 05/02/09
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 12:19 pm
monken så koldt på elveren "elver.....måske har du levet længere end mig men du er barnlig og tænker ikke over hvad du gør" hvislede han og løftede en knyttede næve samt en flad hånd som han pressede mod hianden da han trak dem fra hianden forbandt et lyn dem lynet knitrede truende og monken så på elveren med flammende øjne "undskyld" beodrede han
greve bala youngblood
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 12:38 pm
Mørket forsvandt, et smilende ansigt kom frem. " Der findes 12" sagde manden koldt, mørket begyndt at samle sig rundt om mandens fødder
dracherion
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 12:46 pm
monken så iriteret på elveren "du før en chance til at undskylde inden jeg springer hele din elskede skov i luften" snerrede monken hans stemme var lige så spændt som lynet mellem hans hænder de gamle ansigt var stadig roligt men øjnene lynede af vrede og harm hvordan kunne han bilde sig ind at tiltale ham sådan? han fortjente egentlig at dø! den hund! han var elver ingen ville savne ham..
greve bala youngblood
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 12:54 pm
"Goer det. Alt for stor magisk udladning vil ta livet af dig" sagde mand koldt og og hans smil blev mere ond nu. Hans øjne viste kun død
dracherion
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 1:11 pm
monken pressede hånden med jorden så lynet rejste igennem jord og dens vandpartikler hen imod elveren vis dem ramte ham ville han dø eller ihvertfald blive ristet godt igennem monken skreg "mærk kirins stormgudens vrede"
fakta : et lyn rammer jorden på 1/1000 del af et second en det er tusind gange hurtigere en lydens hastighed...TRY DODGIN THAT
greve bala youngblood
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 1:20 pm
mørket indhylet manden. //nu bliver jeg nød til at log. Gået kold før strøm
dracherion
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 1:24 pm
elektrisiteten gennemsyrede mørket og en hver der måtte gemme sig deri ville blive ramt af de foruroligende kræfter
//oversat til dansk = du blir ramt//
Jinsei
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Ons Feb 11, 2009 2:17 pm
Jinsei stod trippende. Han vidste dette ville komme, men havde ikke forberedt sig på det. Var han en elver eller en magiker? Var han sin egen race og sit fødemål eller var han sin store passion. Elver ikke magiker? Manden i mørket eller munken med lynet? Jinsei blev stående parat hvis kampen skulle udvikle sig...
Yuuki
Antal indlæg : 445 Join date : 18/01/09 Age : 32 Geografisk sted : Ensomheden
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 1:09 am
hun rejste sig op*Jinsei ligger ikke en gang mærke til mig jeg kan lige så godt gå*tænkte hun, hun var ved gå væk
dracherion
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 2:26 am
monken rettede sig op "nogen skal undskylde for denne drengs usømmelige behandling" messede monken der hang stadig en smule statisk elektrisitet omkring hans fingre øjnene havde mistet den knitrende glød men man skulle ikke tage fejl monken var dødsens farlig
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 3:15 am
hun gik bare*han vil jo ikke havde det barn alligevel*tænkte hun, hun lagde en hånd på sin mave
Duko
Antal indlæg : 87 Join date : 12/02/09 Age : 32 Geografisk sted : ???????????????????????
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 4:16 am
Ann: hun gik rundt sammen med Anna, hun så en forsamling, hun hev Anna med der hen
Anna: hun gik med Ann da hun blev hevet der hen
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 7:24 am
hun gik bare*han vil jo ikke havde det barn alligevel*tænkte hun, hun lagde en hånd på sin mave
Jinsei
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 7:33 am
Jinsei, der var midt i en kamp og som havde absolut ingen chance for at se om der var andre til stede som han kunne kende, svarede munkens messen: "Mester... Jeg beklager men du kommer ind i vores hjem under et elver møde. Du er det eneste menneske. Måske skulle du behærske dig en smule og være lidt mere ydmyg!"
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 7:36 am
hun stoppede ved et træ, hun sig tilbage*der er åbenbart andre der betyder mere for dig*tænkte hun, en tåre trillede ned af hendes kind, solen ramte den så den glitterede, næten lige i hovedet på Jinsei
Jinsei
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 7:38 am
*Hvor blev Yuuki mon af.. Hun var der da lige før*, tænkte Jinsei. Han var forberedt hvis hans mester ville gå amok.
Fire elvere havde trukket deres buer og pegede på Drach.
Yuuki
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 7:41 am
en tåre trillede ned af hendes kind, solen ramte den så den glitterede, næten lige i hovedet på Jinsei
dracherion
Emne: Sv: Oprørets Fjende - Elvernes samling Tors Feb 12, 2009 8:03 am
han så på jinsei og smilte venligt "jeg kom for at forhandle og tale og ikke for at den der skulle fornærme mig" svarede han venligt "ig hvis du ser efter har jeg ikke gjort andre elvere noget.....jeg ønsker kun at forhandle" smilte han og så på på jinsei
Duko
Antal indlæg : 87 Join date : 12/02/09 Age : 32 Geografisk sted : ???????????????????????
"Men du er på elvisk jord og er i elvisk vold. Din færten her er på eget ansvar. Jeg selv ville da ikke angribe dig, men elver lov siger at man har lov til at forsvare sig selv. Elver lov siger også at du ikke må være her."
//Yuuki lad være med at skrive det samme igen og igen! Jeg har læst det, men reagere bare ikke!
Duko
" Du tror for meget på dine kræfter monk, men jeg løfter ikke en arm mod dig, så længe du befinder dig her." sagde en stemme koldt " men pas li' på jeg har ikke lyst til at se magien dø. Men jeg lytter, bare pas på dit ord valg"
//neej gik kold for strøm
Jinsei
"Godt", sagde Jinsei. "Nu da vi alle er venner kan vi vel fortsætte mødet! Hvordan skal elverne folholde sig til den krise der er under optrapning. Snart vil menneskene brænde vores skove og dræbe vores kvinder. Vi må og skal handle nu. En nyttigt forsvar ville foreksempel være hvis jeg lærte jer basis jord magi. Alle de frivillige kan bare komme op på Haiku og blive undervist. Men nok reklame for nu. Hvad skal vi gøre ved krisen?!"